Vileda mi olajša življenje
Vileda praznuje 70. obletnico
Blagovna znamka Vileda je bila ustanovljena leta 1948 in letos praznuje obletnico. V zadnjih desetletjih je podjetje z inovacijami spremenilo svet čiščenja. Legendarna krpa za okna Vileda, gobica Glitzi in - da ne omenjamo - mopov Vileda, ki so v svojih tržnih segmentih postavili nove standarde. Blagovna znamka Vileda iz podjetja Freudenberg rešitve za dom in čiščenje še danes razvija nove izdelke in materiale ter optimizira obstoječe.Vse se je začelo leta 1947, ko sta dva delavca v obratu Weinheim opazila, da čistilci uporabljajo netkane tekstilne ostanke krp za brisanje kokrih ostankov, pri čiščenju. Zamisel je bila izkoriščena - in rojena je bila krpa za okna Vileda. Ime "Vileda" izhaja iz nemškega "wie Leder" ali "kot usnje"; netkana tkanina se je občutila kot jelenova koža- semiš in je bila na trg uvedena leta 1948.
Za blagovno znamko je bila učinkovitost izdelka in dolga življenjska doba še posebej pomembna za stranke. Vileda upošteva tudi kulture različnih držav, saj ima vsaka država svoje čistilne navade.
V zadnjem času se je segment električnega čiščenja uveljavil tudi v številnih gospodinjstvih. Roboti samodejno sesajo, sesalniki oken čistijo s pomočjo litij-ionskih baterij, omela pa imajo električno podporo. Vileda trži tudi robote za brisanje prahu "ViROBi Slim" in sesalne robote "VR 302" za popolnoma avtomatsko čiščenje tal.
Vileda poleg palete izdelkov za gospodinjstvo že več kot 50 let ohranja profesionalni portfelj: Vileda Professional nudi profesionalnim uporabnikom inovativne čistilne rešitve v različnih okoljih, npr. zdravstvo, čiste sobe, splošno čiščenje stavb, hoteli in restavracije. Ker se tehnologija spreminja in spreminja, Vileda Professional nadaljuje z dolgoletno tradicijo inovativnosti blagovne znamke: S sistemom "iQonnect" je Vileda Professional je na trg uvedla digitalno rešitev, ki omogoča, da pogodbeni čistilci bistveno zmanjšajo svoje upravljavske stroške z digitalizacijo osnovnih operativnih procesov.